Zaregistrujte sa a obdržíte na Váš zadaný e-mail 5€ voucher.

close

Tento eshop používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýze návštevnosti súbory cookie.

viac informácií
Prijať všetky cookies Podrobné nastavenia
Prijať zvolené cookies

1) Kúpili ste si výrobok na e-shope: kamery-hikvision-sk.sk? Môžete ho bez udania dôvodu vrátiť do 14 dní od jeho prevzatia. K e-shopovým objednávkam patria aj nákupy, ktoré ste uskutočnili online a vyzdvihli ste si ich v predajni.  

- Vráťte výrobok do pôvodného stavu, aby sme vám mohli vrátiť úplnú kúpnu cenu. Spolu s výrobkom nezabudnite priložiť pri vrátení aj všetko príslušenstvo a doklady (záručný list, návod, príp. darček, ktorý bol súčasťou tovaru).
- Tovar starostlivo zabaľte, ideálne do pôvodného a neporušeného obalu.
- Do balíka vložte vytlačený formulár o odstúpení od zmluvy (vzor formulára) spolu s kópiou predajného dokladu – účtenky.
- Tovar pošlite najneskôr do 14 dní od prevzatia na túto adresu (balík neposielajte na dobierku):

ATsys s.r.o.

Ul.Svornosti 50
821 06 Bratislava
GSM: +421918779255
mail@atsys.sk
.
Odstúpenie od zmluvy musí kupujúci urobiť bud písomnou formou v zmysle platných právnych predpisov alebo  telefonicky na telefónnom čísle: +421918779255, alebo e-mailom: mail@atsys.sk.
.
Reklamácia:
Pri preberaní zásielky si dobre skontrolujte jej obal a stav výrobku.  Ak vyzerá zásielka na prvý pohľad v poriadku, a napriek tomu je vnútri výrobok poškodený, je dôležité udalosť čo najskôr nahlásiť u prepravcu. Odporúčame túto situáciu nahlásiť emailom na adresu: mail@atsys.sk

Zakúpili ste si tovar, ktorý po nejakej dobe prestal fungovať, nepracuje správne alebo sa na ňom prejavila porucha? Pripravili sme pre Vás návod, ako postupovať v prípade, že chcete reklamovať výrobok zakúpený na: kamery-hikvision-sk.sk. Vašu reklamáciu vybavíme v najkratšej možnej dobe, najneskôr však do tridsiatich kalendárnych dní (od doručenia reklamácie), ako nám ukladá zákon.

Ako postupovať pri reklamácii v našom reklamačnom oddelení?

Výrobok dôkladne zabaľte, aby nedošlo k poškodeniu pri preprave. Najistejší prepravný obal býva pôvodný obal k výrobku, ktorý je priamo určený na ochranu výrobku pri preprave. Pre odoslanie zásielky sa, prosím, riaďte pokynmi pre zabalenie dané prepravcom, zásielku je vhodné odoslať ako krehkú a prípadne poistiť. Výrobok odporúčame posielať kompletný, vrátane všetkého príslušenstva, ktoré bolo obsahom balenia. Pre rýchlu identifikáciu odporúčame pridať k výrobku kópiu predajného dokladu (faktúra) a sprievodný list, v ktorom opíšete, aká porucha sa na tovare prejavila.
.
Výrobok následne zašlite na nižšie uvedenú adresu:

ATsys s.r.o.

Ul.Svornosti 50
821 06 Bratislava
GSM: +421918779255

mail@atsys.sk



Sledujte nás na Facebooku

Zmeniť nastavenia COOKIES